Asszimiláltak

2009.02.04. 15:32

Ma nagyon termékeny vagyok. Végre nem kell figyelni a búza és nyersanyag áramlást, így rengeteg időm lett. Nem is tudom, holnaptól mit csinálok. Lehet keresek valami rendes munkát.

Egy rövid (de sajnos nem teljes) lista az asszimilált klánokról (akik témát kaptak a borg fórumban):

AOE
[SPQR] G (Őket Torg egymaga asszimilálta kb 1 hét alatt)
BC-iddqd
Cs.-V
DracoH
E.H.-V
E.K
Eloras-E
FRT
[HUN]
NVSz
PENTAGON
®-V (És a vírus klánok összes kombinációja)
T-vírus
V_V

Az AHA néhány klánja (valaki megbírja számolni őket?)

(O_o)
(^_^)
(#_#)
(o^o)
(+_+)
(°°_°°)
(&_&)
(W_E)
(6_O)
(A_B)
(o )( o)

És végül akiknek asszimilálása egy klánnal felért:

Priscos
Csodabogár
Buszos
Bandu

A bejegyzés trackback címe:

https://borg-travian.blog.hu/api/trackback/id/tr82922494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igor (BORG) 2009.02.04. 15:42:29

a [HUN] klánt említeném még meg, akiket Sarekmester és néhány szomszédom segítségével még az elején, kétfalus lét környékén terrorizáltunk örökre porrá. :)

kabal 2009.02.04. 15:49:04

AOE klán.

Viszont sikerült belőle "kinyerni" két remek BORG-ot, Hacsi.t és Obi Van.t :)

Pumpa 2009.02.04. 15:54:06

FRT klán :D legszebb idők voltak

Sarek a Borg szófaragó 2009.02.04. 16:51:41

Én csak őket asszimiláltam véglegesen ... vagy volt hozzá közöm.
Nameg persze a [HUN] ahogy azt Igor Főnök írta fenntebb :)


Evi - 6ONE-V
Toti91 - E.H.-V
Popesz - E.H.-V
Flegmacica E.H.-V2
Evilstorm
Zilo - E.H-V - (A_B)
Papatica - (oo_oo)

Papatica asszimilálásában Vilisz nagyon ott volt ... talán attól sokalt be Papatica, hogy Vilisz egy északa alatt elfoglalt vagy 5 faluját .. hát én se örültem volna neki az tutkó :D

Igor (BORG) 2009.02.04. 17:16:57

Toti91, popesz és Flegmacica [HUN]ból váltott az EHV-ba. De végülis igyse usztak meg minket. :D

Kildarf 2009.02.04. 18:25:48

Sajnos én elmalmozgattam a falvaimban így az asszimilálásokban nem vettem részt:)
süti beállítások módosítása