Rólunk írták, Rólatok írtunk – avagy megnyílnak a Borg legsötétebb bugyrai

A sok szebbnél szebb támadási logokon túl, nekem a kedvenceim az emberek írásban megjelenő véleményei rólunk, a játékról és úgy általában. Mivel nem kérhettem ki egyesével mindenki hozzájárulását, így az írásokat név nélkül tenném ki. Amennyiben valaki felismeri a saját írását, esetleg saját belső fórumról, úgy az lehet, hogy nem a véletlen műve... :)

Mi írtunk másokról (kéretik figyelni a dátumokat):

A The Best klánról(2008.03.05):
„Nos, a jelenleg TOP1 klán szerintem nagyon szétszórt, a kis klánjai szintén.
Szerintem még biztos top-on lesznek egy darabig, de aztán hosszabb távon valamilyen terület konszolidáció várható náluk. „


Helyzetkép(2008.04.22):
Hát ez az!
EK és szmájli klánok az egyik oldalon, fremenek a másik oldalon. „


®-V és Vírus szövetség(2008.03.10):
„Ez a hülye nevű klán a mi negyedünkben van. Önmagában nem tűnik veszélyesnek, eléggé szét vannak pötyögtetve, az ezer szövetséges is komolytalannak tűnik, bár többnyire ebből a negyedből gyűjtik őket. „

Vogonokról(2008.04.24)
„Van köztük egy-két jó játékos, de különösebben nem ismerem őket, egymás köreit nem zavarjuk.”

Fremenekről(2008.03.05):
„Területileg átgondoltnak tűnnek, klánprofiljuk még sajnos nincs, hogy esetleg következtetéseket vonjunk le belőle.”

„Ahogy nézegetem a 2. falvaikat, úgy tűnik nem ma kezdték a travit.
Maga a klánszövetségük is átgonoltnak és következetesnek tűnik.
Szerintem a -,- részt a Fremen klánok fogják uralni. Legalábbis az origóhoz közelebb eső részeit, tehát komoly tényezők lesznek szerver szinten. „


A régi IZÉ, azóta ÉSZ térnegyedről(2008.03.05):
„Úgy tűnik velük nem sok gondunk lesz. Pont az ellenkező póluson laknak, területileg még úgy-ahogy egyben vannak, viszont a testvérklánjaik tagjaira ez már nem mondható el. „


És ahogy minket láttak mások (itt is kéretik figyelni a dátumokat):

Egy területünkön lévő, nem szövetséges klán (2008.03.23)
„Szia diplomatikus úton elintézhető lenne hogy a klánod tagjai ne támadják reggeltől estig a klánom tagjait.Esetleg köthetnénk mnt-t vagy szövetséget,vagy támadás helyett találj ki valami mást,mert ez úgyse fog menni így a szerver végéig.Kérlek normálisan válaszolj,ne pedig startrek vagy mi a f...om idézetekből.(Gondolom úgy is valami hülyeséget írsz vissza, dehát hogyha valaki szellemileg elmaradott.) „

És a kedvencem és ez már AHA (2008.05.28):

„SURGOS!!!
Az osszevont vedelmet Kukabacsinal atutotte A BORG tamadas, es belebontott a buzamezokbe. (logok kesobb a forumon)
Jelenleg -10k alatt van a buzatermeles a fofalujaban, es az eppen tamado, uton levo fosereget az ehenhalas fenyegeti.
Ennek elkerulese vegett megkernek mindenkit, hogy vasarnap folyaman aki tud AZONNAL kuldjon buzat, amig helyre nem all a rend kukabacsi 222 fofalujaba."


A válasz:
"Ezek átütöttek egy 39 ezres védelmet. Bazmeg.
Saját veszteség: 20116517 + épületek + akik éhen haltak Kuka támadóseregében
Borg: 31875339
Azért el kell ismerni hogy elég jol csinálták.Biztosra mentek még ha tudták is h ők többet vesztenekÉN küldtem 140 testőrt Sok kicsi sokra megy.Nézzük a jó oldalát.Legalább nem eszik a buzát „


Ez a fránya Borg (2008.06.01):
„Sajnos ezt most tényleg jól csinálták, és ami a legrosszabb: mostmár várhatóan vagy csak ugyanilyen, vagy ennél is durvább támadásokra kell majd számítani (minimum a szervezettségben). Tegnap, még a támadások beérkezése előtt beszéltük GermánErő-vel, hogy a mostani taktikájuk elég jónak tűnik: napközben egy valag fake, és főleg pár igazi támadással megfélemlítik a szövetségeseinket, így azok az esti fake-k miatt nem nagyon mernek majd védőket küldeni nekünk is. Persze ezen kívül mi is kapjuk a fake-ket, így nálunk sem 100%-os az "önfeláldozási kedv". Jó ötlet volt a "Vigyori"-vá való átnevezés is. És sajnos ezt még lehet fokozni is azzal, ha mindenki ellen mennek szervezettnek tűnő fake támadások is.”

Egy elégedett kuncsaft (2008.06.24)
„az az igazság,hogy mi valóban ágyutöltelékek vagyunk,nem is tudnánk másként funkcionálni,hisz a Borgokkal egy területen vagyunk és annak idején nem álltunk melléjük,ergó ők úgy vannak vele,hogy mi a (V_V)-vel vagyunk! mi nem voltunk a (V_V)-vel,de pont a borg nyomásra lepaktáltunk velük,pontosabban azért,mert a vírus-Borg szövetségbontás után,ami az összeegyeztethetlen szövetségi feltételek miatt történt meg,szóval utána az R-V tárgyalt Bocikáékkal és megegyeztek a szövetség kérdéseiben,a végjátékról és minden egyébről,(sokkal össeegyeztethetőbb elképzeléseik voltak)! a jelenlegi helyzet nagyjából az,hogy a Borg és uss-ei,a legion háborúban áll a (V_V)-vel és a V-klánokkal! ez pillanatnyilag ott tart,hogy a (V_V) üti a legiont(eléggé szétszedték már őket,de nem hinném,hogy egykönnyen megadják magukat),az R-V üti az uss-e-t és az uss-C-t,mivel ahhoz,hogy a Borg-okat meg lehessen fogni,először ki kell ütni alóluk az uss-eket,a Borg meg üti a V-klánokat,(az R-V-n kívül mindegyiket eléggé,az R-V-t egyenlőre nem nagyon merik bántani) ebből mi annyit érzékelünk,hogy mi szélmalomharcolunk a Borg klánokkal és nő rajtunk a feszültség.”

Ismét egy elégedett vásárló (2008.06.19):
„csatlakoznék Ácky-hoz! egyenlőre nekem is úgy fest,hogy némileg egyedül maradtunk a Borg ellen! nagyobbat nem sikerült összehangoltan odaütnünk nekik,főleg,hogy ha jól láttam a célpontok jó része legion-os volt,a (V_V) hetek óta a Borg felé sem nézett,miközben ők szépen nyogodtan beolvasztottak pár csicska klánt,akik pumpálják hozzájuk a védőket,mi ettől függetlenül ahol tudunk odaütünk nekik,de nagyon ránk szálltak ők is! a lényeg,amit mondani akartam,annyi,hogy nagyon fogy a türelmünk(nekem is,és az nagy szó),pillanatnyilag mi azt látjuk,hogy érdemben egyedül háborúzunk a Borg-al...ami ránk nézve nem sok reménnyel kecsegtet,bármilyen elszántan is próbáljuk tartani magunkat,van aki éjjel is 3óránként felkel,mert másképp arra kelne,mint Halállovag,hogy befoglalták a faluját,szóval a lényeg,ha nem lesz valami sürgősen,akkor vagy kinulláznak minket,vagy megelégeljük ezt a helyzetet és más megoldást keresünk rá! és én személy szerint unom a (V_V) szövegelését róla,hogy már majdnem beütötték a legion-t,és aztán lesz valami...mert kb 2 hónapja ezt mondják...és kicsit unalmas már! a V-klánok meg együttesen sem nagyon tudják felvenni a harcot a Borgok ellen,amennyire én látom...szóval vagy csinál valamit a (V_V) is,vagy kár eröltetni ezt az egészet...!
bocs,ha kicsit teátrális lettem volna,de ébresztő...itt háború van,ha nem tévedek! „


Egy volt Vírus vezető levele fiaihoz (2008.09.19):
Sziasztok
Hát ennek is eljött az ideje:)
Az az idő,amikor én is leteszem a lantot:)
A vírus szövetség már biztonságban van,a mi klánunk jó kezekben van,(De még milyen jó kezekben:P),vagyis **** kezeiben,az A és B klán már az AHA színeiben játszik,lassan az U-Patria is követ minket,a 6ONE szövetség szintű mnt-t fog kapni,XY pedig elintézi az ő klánját:P


A feljebb említett XY szövetségi diplomata és klánvezér tollából idéznék(2008.09.26):
„Célodat elérted.
Benyomtam a törlést.
De, hogy te is akkora sunyi, alattomos görény vagy mint a klántársaid... na azt nem gondoltam volna.
Ha nem lennének kiskapuk, ha nem lehetne csalni, és orvul játszani, szarban sem lennétek.
És ez nem taktika!
Ez gyávaság, és alávalóság!

Átkozom a napot, amikor ugyanarra az égtájra jöttem ahol ti vagytok. Ennyire undorító gennyes bandát még nem láttam, mint ti vagytok.
Sok hülye, akiknek az élet nem adta meg amire számítottak, és itt vezeti a feszkóját, meg az agresszióját.
Persze gerinc, s minden egyéb tartás nélkül.

Na alás szolgája!


És most jöjjön a számomra legkedvesebb körlevé l(2008.12.19)
Ennek címet is adtam: Az ember aki túl sokat tudott!
„Sziasztok nekem is lenne némi hozzá fűzni valóm az itt elhangzottakhoz!
Ha valaki valami régebbi sérelmét szeretné törleszteni annak eljött a várva várt időszak, még egy hétig vár fejleszti a katapultjait és vissza vághat!
Egy hét múlva senkinél sem lesz védő az ellenséges klánok közül, mindenki a csodát fogja védelmezni! És itt jöhetünk mi a képbe el kezdjük le rombolni a kereskedelmi központjukat és a kereskedőiket! így nem tudják ellátni a védett falukat búzával, ergo a natarok legyőzik őket!”

A bejegyzés trackback címe:

https://borg-travian.blog.hu/api/trackback/id/tr9922658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REED 2009.02.04. 17:20:28

"...ergo: a natarok legyőzik őket!"
LOL
Ez egyben minősíti a játéktudásukat.
Viszont nem láttam, hogy lerombolták volna a "kereskedelmi központjainkat és a kereskedőinket"

Az egyel fentebbi búcsúlevélhez (2008.09.26) még idefűzném az elemzésemet, mert esetleg némi magyarázatra szorul....

[i]"....hogy te is akkora sunyi, alattomos görény vagy...."[/i] = katonákat gyártasz
[i]"....mint a klántársaid....."[/i] = suttyomban ők is katonákat gyártanak
[i]"....na azt nem gondoltam volna....."[/i] = azt hittem csak én gyárthatok
[i]"....Ha nem lennének kiskapuk...."[/i] = kémlelés a felderítővel
[i]"....ha nem lehetne csalni...."[/i] = oázis támadni
[i]"....és orvul játszani....."[/i] = éjjel támadni
[i]"....szarban sem lennétek....."[/i] = szarban lennétek
[i]"....És ez nem taktika!...."[/i] = nekem nagyon nem tetszik
[i]"....Ez gyávaság, és alávalóság!..."[/i] = ellenem nem szabad így!

A további átkozódás már talán nem szorul magyarázatra.......

Igor (BORG) 2009.02.04. 17:23:52

én amikor még támadtam, és villámokkal persze, megkaptam valamelyik [HUN]ostól, hogy én csalok, mert ilyen gyorsan nem lehet átérni. hát komolyan mondom, az első napok voltak a legjobbak a szerveren. Sok kis kezdő, aki azthitte. :D

Őtökisége 2009.02.04. 18:40:39

Csöcsi akkor jöjjön az ellenoldal pár kedvence:

HozzászólásSzerző: toti Dátum: 2008.08.03. 21:22
Azt hiszik viccelünk :P Eddíg teccik... hozzászoktak a punnyadáshoz :!: Jah és pont nekem írta aki majdnem 20 óráról foglalt... Igaz kis segítséggel... Szerintem Egy idő után fosni fognak a fake-ktől ha így folytatjuk...

____________
worf írta:

Szia!
Ma korán fekszem akudni, mert álmos vagyok, és holnap korán is kelek. Reggel felkelek, fogat mosok,mosakszom, felöltözködök.
Ezután bemegyek a munkahelyemre, reggelizek. Megnézem a levelezésem a cégnél. Ekkor kb8 óra van. 9-ig eldöntöm kérek-e segítséget a klántársaimtól, ha igen még akkor is több mint 8 óra áll rendelkezésemre a védelem összeállítására...

Hogy értsd: hülyeségeket ne fakeljünk már! A nagyanyám se hinné el hogy ilyen távra komoly sereget mersz küldeni...:)
Ne tegyétek már a játékot nevetségessé!

üdv: worf

+

HozzászólásSzerző: Tónaludátusz Dátum: 2008.08.03. 21:35
:)
Ez az ember kész :
"
Szia

Ez már több mint vicces...67 óra!!!
Mond te elhiszed hogy ezt valaki komolyan is veszi?

üdv:worf"

A megjegyzés ezekhez annyi, hogy az un. Csöcsös klán pont ekkor kezdett 50-60 óráról foglalgatni...

lt. worf 2009.02.04. 18:50:39

@Tóna:
Jéé, ez én vagyok! :D Hozzászoktunk a punnyadáshoz? A mármint a V_V keménymag szomszédságában? Dehogy is...
Egyébként a kata sebességű fosztogatáson halálra röhögtem magam...:) az tényleg jó móka volt.
20 óráról foglalni nem kunszt (erről pár AHA-s WW ütő tudna mesélni...:D), megtartani viszont igen.

Őtökisége 2009.02.04. 18:57:22

Hihi. Azért Günti Blitzkriegje sokáig kitartott, csak addigra elfogyott a harci kedv...

lt. worf 2009.02.04. 19:13:55

Igen! Ő is akkor foglalt! Igaz is!
Mondjuk azt a falut majdnem én foglaltam vissza, csak Günti vagy palotatrükkel, vagy időzített rezivisszaépítéssel blokkolta! Az is egy állat jó harc volt!
Toti faluját Meg Unimatrix Zero reaszimilálta. Meg van azóta is a falu Unimatrix 12 néven fut, ott a V_V szívében. Csak azon a falun szedett össze Unimatrix 100k védőpontot, ami nagyban hozzájárult ahhoz hogy a WW tulajokat leszámítva ő lett a szerver legnagyobb védője. (amelett, hogy 3. támadóként zárt)

Őtökisége 2009.02.04. 19:37:40

Palotázás volt. Rezire gyűlt az éji vad (szenátor) de az bukta volt :)
Ja azt mi is nagyon élveztük annó. Nekem csak 2 %-on múlt hogy nem lett falum.
Amúgy nem akarom minősíteni exklántársaimat, de a V_V-n meg a Scourge-on kívül csak egy-két ember dolgozott akkor is rajtatok. Ez a kifoglalgatás is ki lett találva a szenátusin mint demoralizáló eszköz aztán 2 lett rendesen 1 meg rendetlenül végrehajtva.

REED 2009.03.04. 12:14:26

Priscos (FEAR klánvezér):

Átnéztem én is.
De nem adom fel. És hidd el: nem a hitem vagy a remény miatt, hanem mert kiszámoltam.
Nem tudnak nyerni. Bennünket nem képesek megsemmisíteni.
travian.ws/analyser.pl?s=hu1&aid=37

REED 2009.03.04. 12:15:47

Az egyik kedvencem...
Gyerekek, ez kiszámolta....hogy nem tudunk nyerni és nem tudjuk őket kinyírni....Kijött neki.... LOL
süti beállítások módosítása