[a] Búcsú 15:40:46
Sziasztok,

Vége lett. Illetve lesz. Ma. 18:00kor. Nyerünk. Másodikként. Ittkell megjegyeznem, hogy én nemakartam, hogy legyen borg csoda, de le lettem szavazva. :)
Köszönöm mindenkinek a pozitiv és a negatív részvételt, kihoztuk ebből a helyzetből amit kilehetett. Az AHA klánokat meggyaláztuk ahogy azt kell, és mikor már rég a saját sírásukkal voltak elfoglalva, még a kakis pelust is az orrukba nyomtuk. Királyak vagyunk. Lehet fogni arra, hogy a nagy emberek elhagyták a szervert, de hát ki kérte erre őket? nemtetszett nekik, hogy szívósak vagyunk, és menekültek. Gyáva népnek nincs hazája.
Mi meg királyok vagyunk még mostis, ígyis.

Ez a legutolsó körlevelem, levelem. Többé - legalábbis amíg újra nem érzek elérendő célt a játékban - nem játszom egyik szerveren sem. Két megnyert speed és egy majdnem megnyert s1 úgyérzem elég, hogy letettem az asztalra. Vége van.
Remélem azért mindenki emlékében megmaradok a szigorú, de komolyan sosem vett kis pöcs klánvezetőnek, s bár ingyenpiát csak egyszer, ingyenkaját meg egyszerse kaptam, azért örültem nektek. Külön örültem annak, hogy a kispöcs klánt én hoztam fel, állítottam össze, nagyon sok jó embert sodort hozzánk az élet, és itt vannak sokan most is. Sok jó embert ismertem meg, s nevezhetek bajtársamnak, és rohaggyak meg büszke vagyok rátok srácok!
Szóval, ennyi.
Sziasztok.
u.i:
Előre jelezném, hogy a következő pár sor, a kötőjelek között egy poén, mintegy összefoglalva az évet.
-------
Kedves klán!
Hát ezt elkúrtuk. Nemkicsit, nagyon. Persze ez köszönhető a lusta, sároslábú rétinéger csürhebandának, hogy lassú és szar kereskedőkkel, immelámmal fosták tele a makktárakat búzával.
Kevés, és egyébként is puhapöcs védő érkezett a csodába, ahol hosszas szenvedés árán, de sikeresen éhenhalt nemegy, a többit pedig majdnem megették reggelire a szintén puhapöcs támadók.
Mindegy, kihoztuk, amit kihozhattunk belőle. Szar is, második is, de a mienk. :D És büszke vagyok rátok. Szükség volt nemegy emberre a klánnak, kellettek mint halnak a bicikli. MEgcsináltuk, és az én olvasatomban: ha szarok is voltunk, de a szememben megnyertük ezt a szervert.
Szóval, hogy Venthrue-nak is legyen némi öröme:
buzátésvédőtacsodábadekurvagyorsankispöcsök!
--------

Köszönöm, viszlát, és kösz a halakat.
Igor

A bejegyzés trackback címe:

https://borg-travian.blog.hu/api/trackback/id/tr28922571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beck Tamás 2009.02.04. 17:12:32

Az én szememben is nyertesek vagytok, gratulálok nektek!

Igor (BORG) 2009.02.04. 17:42:46

köszönöm a klán nevében. De azért az írásbeli érdem a tiétek. :)

Beck Tamás 2009.02.04. 18:07:26

Nem egészen, olvasd el figyelmesen:

"Kedves Travian játékos,

mélyen az éjszakába nyúlva dolgoztak szorgalmasan a [Fremen-Borg] Dűne metropolisz dolgozói a monumentális építményen. Pontosan 04:49-kor beépítette az utolsó követ egy dolgozó a leghatalmasabb és egyben legimpozánsabb építménybe, amilyet a Travian világa a Natar nép hanyatlása óta nem látott.

Az építményt több millió egység nyersanyag felhasználásával és szövetségesei segítségével, a Rednecks klánnal együtt építette meg Kőmíves Kelemen. A bátor védők milliói ezzel a teljesítménnyel, mint a kor győztesei bevonulnak a történelembe, hiszen elsőként teljesítették a nagy célt."

Igor (BORG) 2009.02.04. 18:09:33

vége. Gratulálok magunknak, össznépien. :D
süti beállítások módosítása