UNIMÁTRIX ZÉRÓ

Az egyik kedvenc levelem, annyira megrettentem, hogy azóta már nem játszik a srác:)

 

 

07.03.08
nincs cím 17:42:01
na figy mit akarsz szóltam az egyik gyereknek nagyobb náld és ha nem fejezed be megszivod és ez nem vicc neve :szoli

Bár a kedvenc pillanataim közül előkelő helyen áll azok Bocika és Kukabacsi főfalujának beverése és unimatrix 12-ben az utóvéd harcok:)

Nihill

nekem meg van egy screenshotom egy atomkemény vírusos accról

Martok tábornok

Az is kedvenc"vicces"pillanatnak számít,amikor eljut hozzád egy AHA körlevél,amiben fake-ket kérnek a főfaludra és csaknem 24 óra tellik el,mire az első fake megjelenik? :lol: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://borg-travian.blog.hu/api/trackback/id/tr58923712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tuvok 2009.02.05. 19:21:56

Nos Én ma, azaz a szerver vége után 1 nappal kaptam a következő levelet:
"hagydd abba az épitést", talán nem haragszik meg az üzenet küldője, ha megadom az elérhetőségét, ha még is akkor minden jogi következményt vállalok...:) s1.travian.hu/spieler.php?uid=120337 a "Kisváros" nevű klán sorait gyengíti a barátunk, hát nehéz volt szóhoz jutni:)reagálni nem is tudtam:)

Beck Tamás 2009.02.05. 20:22:57

Én inkább nem teszem közzé hogy milyen leveleket kapok ÉSZ-UC-s kollégáktól :))
A tartalmukról annyit mindenképpen érdemes elmondani, hogy a felmenőimet - különös tekintettel édesanyámra - előszeretettel hozzák összefüggésbe a Noé bárkáján fellelhető összes állatfajjal és ez alól még az ízeltlábúak sem kivételek. :)

Letant szenátor 2009.02.06. 09:18:48

Na azért ez nagyon durva:D:D bocsi a lopásért:D

Lord heckman 2009.02.06. 09:04:53
Ez natttyonkemménny!!!

ez az igazi segédanyag :)

www.devinfo.hu/travian/vizbuza.mp3

Lord heckman 2009.02.08. 20:48:57

@Letant szenátor:

ÉS csodálkozunk, hogy sokszerós veteránok kérdeznek faszságokat :D
süti beállítások módosítása