Kezdetek - Q

2009.01.27. 10:30

Előjáték

Én nem akartam itt lenni! Én nem akartam regisztrálni, én nem akartam csodát építeni, én játszani sem akartam! (másodjára)

Vala annó az Index TwTopiCö társasága, ahová beérkezett egy vidám februári napon a végzetes mondat:

 2007.02.19 - Zolaa: Találtam egy érdekes játékot, egész jónak néz ki, Regisztráljatok: www.travian.hu

És ezzel megpecsételődött a sorsunk. Sorra regisztráltunk, és elvesztünk a játékban. Kinőttük a klán létet, először a TAPS klánba tagozódtunk az életbennmaradásunk érdekében (T.3), majd a nevetséges ultimátumok hatására kiléptünk és saját szövetséget szerveztünk (TW). Az első szerveren a legnagyobb klán lettünk ugyan a végére, és azt hiszem a travian harcmodorban maradandót alkottunk, amit azóta nem nagyon láttam még viszont más szerveren. De a csodát végül nem építettük fel 100-as szintre, a dicsőséget az SPQR-nek zsebelte be.

A szerver végén együtt ünnepelve néhány kevésbé ittas egyén (későn érkeztek), valami papírral járt körbe és egyre bővülő listát jegyzetelt. Természetesen én nemet mondtam, hiszen józanul gondolkodó ember vagyok, egy szerveren vezetni egy klánszövetséget épp elég volt.

De sajnos izgága egyének nem hagytak békén. Worf és Unimátrix hathatós érveket felhozva:

- Gyere, most nem építünk csodát, nem kell diplomáciáznod, nem kell harcolnod, csak a klánt kellene valaki vezesse!

Bedőltem nekik és igent mondtam. Ekkor el is dőlt a klán neve, mert a Borg elég szimpatikus név volt, és csak 1-2 pofont kellett kiosztani az értetlenkedő (valami Björn Borgot emlegettek) tagoknak.

Kezdetek

Worf parancsnokhelyettessel és Reed főgépésszel kitaláltuk, hogy mindeki Star Trekből választ nevet, de már ekkor is voltak különcködő egyedek, akik nem akartak ennek a remek ötletnek engedni. Viszonylag hamar kiderült, hogy a 60 fős limitbe nem férünk bele. Ezért Igor kapitányt megbíztuk, hogy készítsen egy saját klánt (HIVE-K - HIVE Kaiser), ami a BORG lapján nem jelenik meg (hogy védjük őket), de a szövetségesünk lesznek. Jött a Worf és Reed által már elég részletesen leírt regisztrációs folyamat.

Az emberek csak jöttek és jöttek, akik megfeleltek Igor kemény feltételeinek, azok még ismeretlenül is csatlakozhattak. Ilyen volt Cabal, Félrecsirkék, Gyöngy, Kormányos, Discordia.(Ha jól emlékszem :) ) Persze volt, aki meg mert próbálni ellenállni az asszimilálásnak, így csak eltörölni tudtuk, például Locutus kedvence Buszos.

Szóval vidáman teltek a hétköznapok, Agyszívónak még tengerparti nyaralásra is tellett az idejéből.

És még néhány Borg lánykát is beszervezett maga mellé:

A bejegyzés trackback címe:

https://borg-travian.blog.hu/api/trackback/id/tr60905669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Letant szenátor 2009.01.27. 21:35:54

Még mindig nem értem,hogy kerültem én ide%)

Lord heckman 2009.02.02. 12:27:15

Mi a túró az a visszaping?


Amúgy tudni kell, hogy én régi S1 en SPQR es voltam :)
A kész átverés show részleteit csak Mephi és treffföldje tudták. Így mikor Mpehi közölte, a TAPS mellé állunk (ekkor a TAPS ot már erősen bontották, és a TW elképesztő sebességgel hízott), hát duzzogtunk egy sort. Ahogy Q is említette, a TAPS neveséges feltételeket szabott. A TAPS nak a natar előtt pár héttel már ez állt a profilján: "Minden klánnak megengedjük, hogy csodát építsen, hogy kipróbálja magát a natarokkal szemben, de csakis 15 szint lemaradással engedélyezzük az építést".. Na el lehet képzelni. Kétlem, hogy szép anyanyelvünk szinte végtelen árnyaltságában képes lenne leírni a TAPS iránti utálatot akkoriban :) Mindenki nekiesett a TAPS nak.... top20 as embereket vertek 0 ra, és a 0 ás falukat is folyton katázták :)

Node...

Említettem trefff és Mephi készátverés show ját. Ez bizony része volt. Mint a végén kiderült, a trükk a következő volt: a TAPS amúgy is közutálatnak örvendett már régóta, mert túl nagyok voltak. De trefff tudta, egyedül nem tud győzni, viszont a nagy klánok egyike sem fog vele közösködni. Ezért lezsírozták a dolgot Mephivel (SPQR). A TAPS vérlázítóan bunkó, nagyarcú szöveget ír ki a profiljára, hogy az egész klánt habzószájú berzerkerré változtassa, akinek semmi más célja nincs, mint ütni a TAPS ot, ahol lehet... eközben az SPQR surranópályán megy. Az SPQR nek nem volt rombolója, de elég nagy volt, hogy némi segítséggel komoly védelmet dobjon össze. Ez meg is történt. Rádásul a szerver seregeinek jelentős része a TAPS ot ütötte. Mikor vége lett, a két klán (és főbb szövetségeseik) jelképesen egyesültek. ez lett a TASULEMI, vagyis TAPS-SPQR-UKE-LEGO DEK-MIZU. Aranyos sztori.. a történelem része :) A bulira treffföldje is eljött, és sok érdekes dolgot mesélt, sokmindent tanított. Ha úgy tetszik, akkor alakultak ki a "modernkori travian" alapjai :-)

Lord heckman 2009.02.02. 12:27:50

De amit mindig is meg akartam kérdezni: honnan jön a TW? mit jelent?

Bagameri_ 2009.02.02. 12:32:46

@Lord heckman:
TW = Total War
Treff szerintem az SPQR-t is megvezette. Mephivel nem tudom mikor beszélt, de mi már augusztusban csodáról egyeztettünk Vele és már akkor elzárkózott a t.3-mal való mindennemű közös dologgal. Kb ravszolgák lettünk volna, akik behordják a nyersit, és a végén szóra sem méltatnak.

Amikor jött a 15 szintes ultimátum, akkor már kész tervünk volt a szakadásra.
De persze Treff mindent megmagyarázott a végén, hogy ez így volt kitalálva. Na én ebben nem hiszek. De ezt egyedül csak ő tudja, és azt hiszem senkinek sem fogja elmondani a teljes igazságot. Végül is a jó stratéga másokat használ a saját győzelme érdekében.

Lord heckman 2009.02.03. 08:13:24

@Rum-cájsz:

A TAPS nak több csv je volt, mint az összes többi klánnak együtt véve. Egyértelmű volt, hogy kell valaki, aki NEKIK épít csodát a háttérben. Ti erre nem lettetek volna hajlandóak, hiszen egyedül is esélyetek volt a győzelemre... ezért kellett az SPQR, akinek egyedül semmi esélye nem lett volna. Végülis igen.. lehet mondani, hogy felhasznált minket, de ez nézőpont kérdése. Úgy is mondhatjuk, mi használtuk fel őket, hogy esélytelen klánként papíron mi nyerjünk.

Én ott kezdtem, nekem az volt a tanuló szerver. Mikor regeltem, nyugiék már 20-25k-s bengák voltak. mikor lejött rólam a kezdő védelem, 1600 cézárral ugrott nekem a szomszéd :) Szóval aranyos volt :)

Lord heckman 2009.02.03. 08:15:47

Total War... erre nem gondoltam :) ész az ö a végén? a tpoic, az gondolom "topik". Jameg a tornacipő? Tibóca? PKS? egyéb? treff ezt annó elmesélte az ő szemszögéből a bulin, de részeg voltam, csak foltokra emlékszem :) Wini is máshol killesedett éppen :)

De azért kis nosztalgia:

Kedves Travian játékos,

mélyen az éjszakába nyúlva dolgoztak szorgalmasan a [SPQR] Drágaszág metropolisz dolgozói a monumentális építményen. Pontosan 04:49-kor, beépítette az utolsó követ egy dolgozó, a legyhatalmasabb és egyben a legimpozánsabb építménybe amilyet a Travian világa a Natar nép hanyatlása óta nem látott.

Szövetségeseivel és a TaSULeMi klánnal együtt megépítette bahaman, több millió egység nyersanyag felhasználásával, valamint több millió bátor védő segítségével, elsőként ezt az építményt és ezzel a teljesítménnyel, mint a kor győztese, bevonul a történelembe.

Ezen napok végén Peron került a legnagyobb birodalmak élére, őt valheru majd TrueVader követi a sorban.

Mint ennek a kornak a legnagyobb hadvezére Yomarro , és mint a világ csodájának építője bahaman kerül be a történelemkönyvekbe, szövetségeseinek hála legendás védőként válik felejthetetlenné.

Mi, a Travian csapat, szeretnénk megköszönni hűségetek Nektek, játékosoknak, akik kitartottatok a legvégsőkig. .

Reméljük a sok át nem aludt éjszaka és krónikus búzahiány ellenére ez a kör sok élménnyel gazdagított mindenkit és jól szórakoztatok.

Üdvözlettel

A Ti Travian Csapatotok


» continue


Játékosok | Falvak | Klánok | Támadók | Védők | Általános | WW

Világcsoda
Játékosok Név Klán Szint
1. bahaman Mephi Vágóhídja TaSULeMi 100 -
2. Turit LEGION csodája KONF 95 -
3. kobra001 LEGO SZÖVETSÉG TaSULeMi 95 -
4. FACE Homokvár TaSULeMi 94 -
5. Burmag V-Szövetség® KONF 92 -
6. Kaumaci Nika mosolya KONF 85 -
7. Rocker Tibocza tornacipője KONF 80 -
8. riot DHF baráti kör KONF 80 -
9. hun72 Konföderáció KONF 69 -
10. tzolee É.Sz. TW 0 -
11. NIKA Skorpio 0 -
12. VirTib NIPH-N-V 0 -
13. KimJoe D.G.F. 0

Winesack 2009.02.03. 08:58:18

@Lord heckman:

"Wini is máshol killesedett éppen :)"

Én figyeltem, és tudok a pékről. :P

Bagameri_ 2009.02.03. 10:01:54

@Lord heckman:
Szerintem hagyjuk, mert egyáltalán nem vagy képben!
Amikor Treffel beszéltünk az SPQR még képben sem volt. A T.3-nak nem voltak alklánjai, stb... Azt hiszem, mint Taps alklán jobban ismerem a dolgokat.
De mint említettem Treff ügyesen megmagyarázott mindent, és mindenki a Te verziódat ismeri. A szerver végét tekintve lényegtelen.
Az SPQR ügyesen felhúzta a csodát (a padlóról felállva is, amiért minden tiszteletem Bahamanné és segítőié), a TAPS meg ügyesen beledumálta magát az SPQR győzelmébe. ;)

Lord heckman 2009.02.04. 09:20:05

@Rum-cájsz:

Kíváncsi vagyok a te verziódra is, érthető, hogy máshogy látod, illetve én csak azt tudom, amit meséltek.

De az nem igaz, hogy a taps beledumálta magát.. tartották a hátukat, és beverték a konkurens csodákat. ez azért jogot ad a közösködésre asszem. Az elején valóban ment némi töketlenkedés, de annak hátterét nem láttam.

New Hope ról Wini tudna mesélni :)

Lord heckman 2009.02.04. 09:21:36

Most olvasom a hosszú hsz emet, egy csomó szót a felismerhetetlenségig elírtam :)
Gimiben tanultam heti 2 órában gépírást, de mindig 2 es 3 as voltam :)

Crimson_King 2009.02.04. 14:55:08

Outsider-ek a Borgban

Cabal, Félrecsirkék, Gyöngy, Kormányos:

Discordia örül, hogy ilyen nevek mellett szerepelhet.

Több dolog kellett a külsős Discordia bekerüléséhez:
*kivédeni egy Borg támadásait
*írni neki (őrültség lsd lejjebb:
*védeni
*védeni
*védeni
*védeni
*védeni
*védeni
*írni
*olvasni
*Kérdőívet kitölteni
*és várni a szavazás eredményét

Crimson_King

süti beállítások módosítása